вівторок, 2 лютого 2016 р.

Декларація самоцінності

Текст, який варто повторювати собі в моменти зневіри, зневаженої самоцінності, меланхолійного настрою і просто тоді, коли призабули хто Ви і які Ви.

ДЕКЛАРАЦІЯ МОЄЇ САМОЦІННОСТІ 
(за Вірджинією Сатир)


Я - це Я.

В усьому світі немає нікого точнісінько такого, як Я.
Є люди чимось схожі на мене, але точно такого, як Я, немає.

Мені належить усе, що є в мені:
- моє тіло і його дії;
- моя свідомість та її думки і плани;
- мої очі та всі образи, які вони можуть бачити;
- мої почуття, якими б вони не були - тривога, напруження, любов, роздратування, радість;
- мій рот і всі слова, які він вимовляє (ввічливі, ласкаві або грубі, правильні чи хибні);
- мій голос;
- усі мої дії, звернені до інших людей чи до самого себе;
- мої фантазії, мої мрії, мої надії та мої страхи;
- мої перемоги й досягнення, всі мої поразки й помилки.

Усе це належить мені. І тому Я можу близько познайомитися з собою. Я можу полюбити себе і подружитися з собою. І Я можу зробити так, щоб усе в мені допомагало мені.

Я знаю, що дещо в мені не подобається мені,і що є в мені щось таке, чого Я не знаю. Але оскільки Я люблю себе і дружу з собою, Я можу обережно й терпляче відкривати в собі джерела того, що тривожить мене, дізнаватися все більше і більше про себе.

Усе, що Я бачу й відчуваю, Усе, що Я кажу, і що Я роблю, про що Я думаю та як Я почуваюся зараз, - це моє, яке досить чітко дозволяє мені зрозуміти, де Я і хто Я у цю мить.

Коли Я вдивляюся у своє минуле, дивлюся на те, що бачила та відчувала, Що Я говорила і що Я робила , як Я думала і як Я почувалася, Я відчуваю, що мене це не повністю влаштовує. Я можу відмовитися від того, що здається невідповідним, або, навпаки, зберегти те, що здається дуже потрібним мені, а також відкрити, віднайти щось нове у самій собі.

Я можу бачити, чути, відчувати і певним чином почуватися, думати, говорити й діяти.
Я маю все, щоб бути близькою з іншими людьми, щоб бути продуктивною, вносити змістовність і лад у світ речей та людей довкола мене. Я належу собі, і саме тому...
Я МОЖУ БУДУВАТИ СЕБЕ.

Я - це Я, і Я - це чудово!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар